Hoppning Nickie <3

Igår hoppade vi bana och jag skulle egentligen ridit Mirco men i sista sekund så fick jag byta till Nickie eftersom Lovisa inte kom och Nickie inte hade fått gå något annars. 
Jag är väldigt nöjd över lektionen. 
Jag är ju inte så van vid Nickie, har bara ridit henne 2 gånger dressyr/förberedande och hoppat henne 2 gånger.
 
Nedanför kommer lite bilder!
Jag har inte min egen dator så jag har inte någon större lust att sitta och rita osv utan det får jag göra när jag får tillbaka min dator. 
Bildbomb, varsågoda: 
 

Snyggaste niten!


Så kan det gå, lätt snyggaste bilden!

 
Denna bilden hade lätt varit den snyggaste om den inte blivit suddig!

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0