påskhoppet

förlåt för seg uppdatering men datorn har inte sammarbetat!
i tisdags så var jag med i påskhoppet, 60 cm på Fritz!
Han kändes väldigt fin och framåt och tyckte ändå att jag lyckades aktivera honom fint även om vi vägrade två gånger på framhoppningen.
Men vi kom FELFRITT när det väl gällde, så vi fick en jättesöt ljuslila rosett och ett påskägg, jag som knappt äter godis, vilken glad pojkvän man får när han får godiset som jag inte vill ha ;)
Jag tror att Fritz är den hästen jag kommer rida nu istället för Depa, Sara sa att hon trodde det kunde vara ett "vinnande koncept" och det tror jag med, jag behöver en stadig häst just nu, och det är ju det minsta man kan säga att han är :)
Bilder kommer så snart jag har ett internet som tillåter mig att ladda upp bilder utan att det tar en timme!
// Emelie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0