Pigga Pensionärer <3

Idag så var jag ute och skrittade en runda med Johanna från min ridgrupp!
Zinta och Ganti, våra stallvärdars islandshäst, tyckte att det var superkul att komma ut och se annat än hagen!
Tänk att dessa hästarna fortfarande orkar, 28 & 29 år gamla och pinnar på som om de vore ungponnysar!
 
Inte nog med det så fick jag se en lite busig sida av min gamla tant idag, hon blev rädd för EN GRÄSTUVA!!!!
Kunde inte fatta att hon spände hela kroppen och dansade åt sidan och blåste upp sig för en grå, jordig grästuva som hon dessutom gick förbi påväg bort från stallet!
hon är tokig min tant, det är ju därför man älskar henne, för att hon är hon <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0