okej nu kommer det...

Jag skrev ju att jag skulle berätta hur mycket jag fått ihop till Richie nu, så nu kommer jag berätta.
Anledningen till att jag inte berättat tidigare var att jag ville vänta och se hur mycket jag skulle få ihop med födelsedag osv!
men jag har fått ihop 17.500 kr!!!

Det känns sjukt bra!
Jag vet att jag kommer klara det eftersom jag har ett jobb och lägger undan pengar hela tiden!
denna månaden har jag lagt undan ca 6.500 kronor!! :D
 
fick erbjudande om en box på ridklubben redan nu, har ju ställt mig i kö men jag känner att jag inte kan lägga 1000 kronor i månaden på något jag inte kan bruka förrän till sommaren :)
Men så fort en ny box blir ledig så kommer jag att hugga den direkt!
om det sen betyder att jag måste vänta med att inackordera Richie i braås så får det vara så men då får jag väl ha honom hemma hos Zinta så länge :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0