Depa

Idag fick jag rida Depan igen :D
Gud vad roligt att jag börjat få rida henne igen!
Det var då på tiden! ;) 

Vi hade förberedande hoppning idag och det gick super bra!
Har egentligen inte så mycket kommentarer om detta ridpasset!

Istället för hoppträningen nästa tisdag så kommer jag att rida två hoppträningar på torsdag om två veckor, men det passar mig alldeles utmärkt!

Frågade Sara om jag fick tävla Depa med, fick klartecken, vilka höjder jag skulle hoppa fick jag bestämma helt själv, som det ser ut nu så börjar jag med småklasser denna gången eftersom det är första tävlingen sen dippen. 
blir nog 60 + 70 cm men om det går riktigt bra på träningarna på torsdagen så kommer jag nog ändra till 70+80 :) 

ni får ha en supertrevlig dag så skriver jag nästa gång jag har något hästigt på gång :D 

 
fina fina winter får stå för bilden idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

BPKRYTTARE

Live Life Large

RSS 2.0